به گزارش اقتصاد پژوه به نقل از ایسنا، محمد اسلامی امروز (پنجشنبه) در حاشیه بهره برداری سه طرح عمرانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید، ارتقای ایمنی و حذف یا کاهش نقاط آسیب پذیر و حادثه خیز بود که تلاش می‌کنیم با کمک مجلس شورای اسلامی این موضوع را […]

به گزارش اقتصاد پژوه به نقل از ایسنا، محمد اسلامی امروز (پنجشنبه) در حاشیه بهره برداری سه طرح عمرانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید، ارتقای ایمنی و حذف یا کاهش نقاط آسیب پذیر و حادثه خیز بود که تلاش می‌کنیم با کمک مجلس شورای اسلامی این موضوع را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: مسیر کاشان به بزرک یکی از این طرح‌های ایمن سازی است که مردم را با حادثه‌های ناگواری روبرو کرده که ناشی از افزایش ترددها به دلیل فعالیت‌های منطقه است و به علت توسعه در آینده، این محور در اولویت قرار گرفت و امیدواریم پیمانکار بتواند بر اساس زمانبندی کار را به پایان برساند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اجرای طرح‌های نیمه تمام نزدیک ۲۰۰ هزار میلیارد تومان نیاز دارد که با توجه به میزان اعتبار مصوب سالانه، اجرای آنها زمان زیادی می‌خواهد و منابع دولتی کفایت نمی‌کند بر این اساس سیاست‌ها بر پایه تعریف طرح‌ها در چهارچوب الگوی اقتصادی شکل گرفت تا مردم بتوانند برای سرمایه گذاری مشارکت کنند.

اسلامی تاکید کرد: یکی از روش‌های تکمیل طرح‌های نیمه تمام، تهاتر با ملک یا دیگر الگوهایی است که در قانون بودجه برای پرداخت بدهی دولت به پیمانکاران پیش بینی شده و می‌توانیم قسمتی از فعالیت‌ها را بخش خصوصی واگذار کنیم.

 


منبع :پرشین خودرو